Nyheter
Aktiviteter denna vecka är:
På onsdag så är det Bil & Fika i Torsåker kl 17 och
Entusiastfordonsträff i Gårdskär för första gången i år, kl 17
Torsdag - Svärdsjö veteranmuseum kl 18-20
Fredag - Borlänge cruising
Lördag - Hedemora Cruise-in och senare cruising
Vi säljer nu också Classic motorolja 20/50 med zink, 5 liters plåtdunk för 340:-
Nya flaskor blyersättning (500 ml) har vi fått in. Nu enbart 139:- mot tidigare 159:-
ring/u-nyckel 13 mm = 1/2" 20:-, tratt med spillkant 20:-
Finns bild på dessa på vår Facebook-sida.
________________________________________________________________
Medlemskorten för er som betalat in för 2026 finns att hämta i klubbstugan när vi har öppet. Även matrikel finns där.
Vi skickar inte ut dem då portot numera är alldeles för kostsamt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni som är här inne och kollar vet väl att vi har en Facebook-grupp också.
Om ni aldrig besökt oss där så är ni välkomna att söka medlemskap i den gruppen.
Alltid något trevligt och roligt där. Bara söka på "Ghost Town Cruisers".
.jpeg)
Om ni aldrig besökt oss där så är ni välkomna att söka medlemskap i den gruppen.
Alltid något trevligt och roligt där. Bara söka på "Ghost Town Cruisers".
.jpeg)
_____________________________________________________________
Vi kör rea på några t-shirts och linnen med Ghost Town tryck då dessa har något sämre tryck än de som är klart bra.
Vi tar 50:- för en t-shirt och 40:- för ett linne, ordinarie pris är 140 resp 80 kronor. Det finns både vita och svarta.
Ni som vill vara medlemmar i föreningen pratar först med någon i styrelsen och betalar sedan in 200:- till vårat bankgiro 5671-4603, å VIKTIGT.... skriv avsändare i meddelandefältet.
